Ansatte

Lise Lauvik

Stilling: Styrer
lislau40@gmail.com

Lise er utdannet hjelpepleier, sykepleier og førskolelærer med vekt på natur og friluftsliv. Jobber 3 dager i uken sammen med barna og har to dager med administrasjon. Bussjåfør. Videreutdanning: Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehagen, 30 stp master og 30 stp. master med fysisk aktivitet og lek.

Suzanne Hetlevik

Stilling: Pedagogisk leder

Suzanne er utdannet førskolelærer med vekt på natur og friluftsliv. Hun er verneombud på arbeidsplassen. Bussjåfør. Videreutdanning: Nasjonal lederutdanning for styrere i barnehagen, 30 stp master og 30 studiepoeng master i fysisk aktivitet og lek.

Eva Alsager

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Eva er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun har tidligere drevet egen familiebarnehage i mange år, og har derfor lang erfaring i faget. Hun har i 2017 tatt kurs i spesialpedagogikk over 3 måneder.

Ida Haukanes

Veronica Løvhaug

Stilling: Barnehagelærer
Veronica_lov1999@hotmail.com

Sjøfuglene

Lise Lauvik

Stilling: Styrer
lislau40@gmail.com

Suzanne Hetlevik

Stilling: Pedagogisk leder

Eva Alsager

Tina Astrup

Stilling: Assistent

Tina holder på med barnehagelærerstudiet på deltid

Margot Lauvik

Stilling: Fagarbeider

Margot er Mammaen til Lise. Hun er utdannet omsorgsarbeider. Hun har ikke tid til å være pensjonist, og tar fortsatt vakter på Kvednatunet. Når hun har fri stiller hun alltid opp for barnehagen. Hun er vikar, stiller opp på turer når vi trenger en ekstra voksen. Hun kommer ned og hjelper oss om det så er bare for 2 timer når vi trenger en overlapping. Med andre ord: Helt uunværlig!

Småfuglene

Ida Haukanes